Tenavafutis 15-17 syntyneille tytöille ja 16-17 pojille on täällä, tässä ja nyt!
Julkaistu: 01.02.2022 18.00

Hyvä huoltaja, pyörähtävätkö joskus seuraavat pohdinnat:

• ”Olisi kiva, että lapsi liikkuisi.”
  • ”Kaverit ja yhdessä tekeminen on kyllä arvokasta.”
  • ”Voi kun voisi harrastaa ohjatusti lähellä kotia”
  • "Saiskohan harrastuksen kautta kavereita"

Meillä Haapajärven Kiiloissa on samanlaisia ajatuksia. Monella huoltajalla on samanlaisia ajatuksia. Meillä on hyviä uutisia! Meillä on vastauksia.

KYLLÄ – meillä Haapajärven Kiilojen jalkapallojoukkueissa liikutaan ja liikutetaan koko ajan kasvavaa lasten joukkoa. Mukaan mahtuu!

Erityisen upeana uutena juttuna voimme nyt kertoa 2015-2017 syntyneiden lasten innokkaasta ja iloisesta tenavafutiksesta. Vauhdikas, riemukas ja energinen tenavafutis on matalan kynnyksen toimintaa, johon voi hypätä matkaan iloisin mielin seikkailemaan ja nauttimaan liikunnasta hyvässä seurassa. Tenavafutis on leikin avulla tapahtuvaa tutustumista jalkapallon maailman. Tenavafutiksesta sytytetään liekkiä liikkumiseen positiivisen ja iloisen meiningin kautta.

Lisätietoa saat Heli Kankaalta (p. 045 804 7069) tai Joni Toivoselta. (p. 044 995 8322)

Ilmoittaudu mukaan tästä

Tenavafutis pyörii Haapajärven monarilla pääasiassa lauantaisin klo. 11.30 - 12.15. Ajat löytyvät Tenavafutiksen omilta sivuilta. Vuosimaksu on 75e.

PS. Jos pohdit, että miksei tenavafutista ole 15 syntyneille pojille. Heille on jo oma joukkue olemassa. :) Voit ennen ilmoittautumista jutella Helin tai Jonin kanssa ja pohtia yhdessä, että mikä on sopivin ryhmä.

Tervetuloa!