​Haapajärven Kiilojen syyskokouksessa palkittiin vuoden 2023 menestyjiä
SeuraJulkaistu: 23.11.2023 21.19

​Haapajärven Kiilojen syyskokouksessa palkittiin vuoden 2023 menestyjiä

Haapajärven Kiilojen syyskokouksen iloisessa tunnelmassa juhlittiin vuoden 2023 aikana saavutettuja upeita suorituksia.

Vuoden 2023 urheilija: Tero Seppälä, ampumahiihto

Haapajärven Kiilojen vuoden 2023 urheilijana palkittiin ampumahiihtäjä Tero Seppälä. Tero nappasi kaksi kultamitalia ampumahiihdon SM-kisoissa ja yhden ampumajuoksun SM-kisoissa. Tero taisteli myös hienosti ampumahiihdon MM-kisoissa sijoittuen parhaimmillaan 10:nneksi. Maailman Cupissa hän näytti voimansa saavuttamalla upean 8. sijan. Isä-Timo vastaanotti poikansa puolesta ansaitun palkinnon. Tsemppiä tulevalle kaudelle, Tero!

KUVA: Timo Seppälä (vasemmalla) vastaanottamassa Tero Seppälän puolesta vuoden urheilijan palkintoa seuran puheenjohtaja Tapani Keskitalolta.

Vuoden nuori urheilija: Iiris Savelainen, ampumahiihto

Iiris Savelainen nousi parrasvaloihin napattuaan palkinnon vuoden nuorena urheilijana. Junioreiden SM-prossi ampumahiihdossa ja SM-hopea rulla-ampumahiihdossa ovat vain alkusoittoa tälle nuorelle kyvylle, joka on osoittanut poikkeuksellista lahjakkuutta ja omistautumista.

Vuoden jaosto: jalkapallojaosto

Jalkapallojaosto kruunattiin vuoden jaostoksi, ja ei suotta! Seuran jäsenmäärältään suurin jaosto on kasvattanut innostuneen joukkonsa huimasti. C-junioreiden joukkue teki historiaa saavuttaessaan paikan futsalin SM-lopputurnauksessa, ja kaiken kaikkiaan joukkueet ovat kunnostautuneet erinomaisesti. Onnea jalkapallojaosto, jatka samaan malliin!

Elämäntyöpalkinto: Jorma Koirikivi

Lopuksi, suurella kunnioituksella ja lämmöllä palkittiin Jorma Koirikivi, joka vastaanotti Lions Club Kantapuhdon lahjoittaman pronssisen Mika Myllylä -patsaan. Tämä palkinto on tunnustus Jorman pitkäaikaisesta ja omistautuneesta työstä Haapajärven Kiilojen ja erityisesti hiihtourheilun eteen. Jorma on upea esimerkki siitä, miten yksilön sitoutuminen ja talkootyö voivat vaikuttaa paitsi seuraan, myös koko yhteisöön. Kiitos Jorma!

KUVA: Jorma Koirikivi (vasemmalla) saa tunnustuksen pitkästä ja ansiokkaasta työstä Haapajärven Kiilojen hyväksi Solmu Laulumaalta.

Onnittelut kaikille palkituille! Jatkakaa samalla intohimolla ja menestyksellä kohti uusia saavutuksia. 🏆✨

KUVA: Kuvassa syyskokouksen palkitut. Vasemmalta Juha Palosaari (vuoden jaosto), Jorma Koirikivi (elämäntyö), Timo Seppälä (vuoden urheiljapalkinto, Tero Seppälä) ja Iiris Savelainen (vuoden nuori urheilija)